مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

Center for Strategic Studies Alborz
مرکز مطلعات استراتژیک البرز، با همکاری متخصصین و کارشناسان ارشد و دکتری استراتژی و مدیریت در حوزه تجارت، منابع انسانی، بازاریابی و تبلیغات در سال 1385 تاسیس شده و بعنوان اتاق فکر گروه البرز در تهیه و تدوین کلیه طرح هاو پلان های تجاری شرکت ها و موسسات عضو گروه و جاری سازی اهداف استراتژیک و نظارت بر اجرای تحول و توسعه نقش بسیار موثر و پویایی داشته است.
این مرکز طی سال های گذشته با ارائه خدمت به موسسات دولتی و خصوصی و هلدینگ سعی داشته است نقش کوچکی در جهت دستیابی به اهداف توسعه ایران اسلامی در سند چشم انداز 20 ساله ایران 1404 ایفا نماید. ریاست این مرکز بر عهده دکتر سیامک عزیزی می باشد.
سایت حاضر برای نشر و توسعه مقالات، اخبار و اطلاع رسانی همایش های حوزه مدیریت راه اندازی شده است و امیداست مورد استفاده بازدیدکنندگان گرام واقع شود.
تلفن تماس : 22981922
فکس : 22938649
پست الکترونیک : alborzgroup.co@Gmail.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت ومهندسی صنایع با تاکید بر مدیریت دانش تعالی وتوانمندی رقابتی

www.m-ie.ir

مهلت ارسال مقالات: 21 آبان 1396
زمان برگزاری کنفرانس: 2 آذر 1396
کد اختصاصی کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام:9617082204

اعضای کمیته علمی

ریاست افتخاری کنفرانس: پروفسور باقر ساروخانی - دانشگاه تهران
ریاست کنفرانس : پروفسور ناصر میرسپاسی - پدر مدیریت منایع انسانی
دبیر علمی کنفرانس : پروفسو احمد جعفرنژاد - دانشگاه تهران
دبیر اجرایی کنفرانس : دکتر حمیده دوست طلب
رییس کمیته داوران: دکتر غلامرضا معمارزاده طهران - دانشگاه علوم و تحقیقات
دبیر کمیته داوران: دکتر حسام زند حسامی
رییس شورای سیاست گذاری: دکتر رضا واعظی
دبیر شورای سیاست گذاری: دکتر فرزین رضایی
ثبت نام و ارسال مقاله
ورود به سایت

محورهای کنفرانس

محورهای مدیریت
1- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی:مدیریت کیفیت فراگیر (مفاهیم و ابزارها)، تعالی سازمانی، سیستم های کیفیت، بهره‌وری، مدیریت عملکرد، روش‌های حل مساله، شش سیگما و ...
2- رهبری و رفتار سازمانی: رهبری، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاری رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبری سازمانی در شرایط بحرانی و ...
3- تولید، فرآیند و عملیات: مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان و ...
4-مدیریت راهبردی: برنامه ریزی راهبردی، مدیریت راهبردی، تحلیل رقابتی ادغام وخرید، های راهبردی، شیوه مدیریت شرکت-های هولدینگ، استراتژی در سطح شرکت هاو ...
5- مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات: مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی و ...
6- مدیریت استراتژیک و رقابت: برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح و ...
7- مدیریت منابع انسانی: توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت و ...
8- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه: استراتژی تکنولوژی، مدیریت نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، سیاست‌گذاری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی و ...
9- مدیریت بازار: استراتژی بازار، تحقیقات بازار، بازاریابی بین‌المللی، بازاریابی خدمات، مدیریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات، قیمت‌گذاری، کانال های بازاریابی، مدیریت برند و ...
10- اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت: شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها و ...
11- حاکمیت سازمانی و مسوولیت اجتماعی: نقش‌های هیئت مدیره، نظام حاکمیت در سازمان ها و شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری و ...
12- کارآفرینی: کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی،رهبری در کارآفرینی، راهکارهای توسعه فرهنگ نوآوری در سازمان ها و ...
محورهای حسابداری
تئوری های حسابداری و چارچوب نظری، اطلاعات حسابداری در ارزیابی شرکت، ارزیابی استانداردهای بین المللی، حسابداری تلفیقی، حسابداری مدیریت و سیستم های کنترلی، حسابداری مدیریت و چالش های اجرای آن، نقش حسابداری درتوسعه بازار سرمایه و ...
مدیریت مالی
اصول و مفاهیم مدیریت مالی، نقش حسابداران و مدیران مالی در ارتقا عملکرد سازمان، نقش حسابداری و مدیریت مالی در توسعه اقتصادی، نقش مدیران مالی در توسعه و پیشرفت بنگاه های کشور، مدیریت سود از طریق تجدید ارائه صورت های مالی و ...
محورهای اقتصاد
اقتصاد، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصاد سنجی، رشد اقتصادی، نظام های اقتصادی، اقتصاد توسعه، اقتصاد کشاورزی، برنامه ریزی اقتصادی، اقتصاد شهری، اقتصاد انرژی
ثبت نام و ارسال مقاله
ورود به سایت
ایمیل:info@m-ie.ir
تلفن دبیرخانه:02188063509
ساعات اداری (8 تا 16)
تلفن اطلاع رسانی:09109586591
ساعات غیر اداری 17 تا 19
کانال تلگرام کنفرانس: https://t.me/mieir