مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

Center for Strategic Studies Alborz
مرکز مطلعات استراتژیک البرز، با همکاری متخصصین و کارشناسان ارشد و دکتری استراتژی و مدیریت در حوزه تجارت، منابع انسانی، بازاریابی و تبلیغات در سال 1385 تاسیس شده و بعنوان اتاق فکر گروه البرز در تهیه و تدوین کلیه طرح هاو پلان های تجاری شرکت ها و موسسات عضو گروه و جاری سازی اهداف استراتژیک و نظارت بر اجرای تحول و توسعه نقش بسیار موثر و پویایی داشته است.
این مرکز طی سال های گذشته با ارائه خدمت به موسسات دولتی و خصوصی و هلدینگ سعی داشته است نقش کوچکی در جهت دستیابی به اهداف توسعه ایران اسلامی در سند چشم انداز 20 ساله ایران 1404 ایفا نماید. ریاست این مرکز بر عهده دکتر سیامک عزیزی می باشد.
سایت حاضر برای نشر و توسعه مقالات، اخبار و اطلاع رسانی همایش های حوزه مدیریت راه اندازی شده است و امیداست مورد استفاده بازدیدکنندگان گرام واقع شود.
تلفن تماس : 22981922
فکس : 22938649
پست الکترونیک : alborzgroup.co@Gmail.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی

دومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی

بهمراه جایزه استاندارد 34000


حضور محترم فریخته گرامی؛
با توجه به اهیمت حوزه منابع انسانی؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان معتبرترین مرکز آموزش مدیریت در کشور اقدام به برگزاری دومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با حضور اساتید و مدیران برتر و به نام کشور  در 25 و 26 مهر ماه 1396 نموده است . همچنین در روز دوم این رویداد بزرگ اعطای جایزه استاندارد 34000 مدیریت منابع انسانی به سازمان های برتر خواهد بود.
دبیر علمی کنفرانس؛ دکتر آرین قلی پور می باشد و به شرکت کنندگان گواهینامه از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطا می گردد.
ثبت نام در کنفرانس
دانلود بروشور الکترونیکی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت 
تلفن های تماس با دبیرخانه : 88220537 - 88229733 - 88229901
مشاهده وب سایت

مرکز همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران :
مرکز همایش های دانشکده مدیریت در راستای توانمندسازی سرمایه های انسانی در حوزه مدیریت، کسب وکار و باهمکاری دانشگاه ها و سازمان های علمی و تخصصی ، و با تکیه به توان علمی خود به عنوان قدیمی ترین دانشکده مدیریت کشور اقدام به برگزاری کنفرانس های تخصصی در حوزه مختلف با هدف شناسایی معضلات و تنگناها و در نتیجه، ارائه راه حل هایی به منظور ارتقا جامعه علمی و اجرایی کشور در حوزه مدیریت و کسب و کار ، در طول سالیان اخیر، گامی موثر در فرآیند توسعه پایدار ملی قدم نهاده است.
 
تلفن های های تماس با دبیرخانه : 88220537 - 88229733 - 88229901