مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

Center for Strategic Studies Alborz
مرکز مطلعات استراتژیک البرز، با همکاری متخصصین و کارشناسان ارشد و دکتری استراتژی و مدیریت در حوزه تجارت، منابع انسانی، بازاریابی و تبلیغات در سال 1385 تاسیس شده و بعنوان اتاق فکر گروه البرز در تهیه و تدوین کلیه طرح هاو پلان های تجاری شرکت ها و موسسات عضو گروه و جاری سازی اهداف استراتژیک و نظارت بر اجرای تحول و توسعه نقش بسیار موثر و پویایی داشته است.
این مرکز طی سال های گذشته با ارائه خدمت به موسسات دولتی و خصوصی و هلدینگ سعی داشته است نقش کوچکی در جهت دستیابی به اهداف توسعه ایران اسلامی در سند چشم انداز 20 ساله ایران 1404 ایفا نماید. ریاست این مرکز بر عهده دکتر سیامک عزیزی می باشد.
سایت حاضر برای نشر و توسعه مقالات، اخبار و اطلاع رسانی همایش های حوزه مدیریت راه اندازی شده است و امیداست مورد استفاده بازدیدکنندگان گرام واقع شود.
تلفن تماس : 22981922
فکس : 22938649
پست الکترونیک : alborzgroup.co@Gmail.com

پیوندهای روزانه
پیوندها


مرکز مطالعات استراتژیک البرز با همکاری ناشرین معتبر امکانات مناسبی برای چاپ کتب اساتید و دانشجویان و نیز محقیقن علوم مدیریتی فراهم آورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88962954 تماس حاصل فرمائید.

کلیه مراحل تدوین و گردآوری، تایپ و صفحه ارایی، ویراستاری، طراحی جلد و آرم ، اسکن و  عکاسی، چاپ و نشر، صحافی انواع جلد های شومیز و سنتی و برجسته و ...، پخش و معرفی کتاب با امکان استفاده از تسهیلات چاپ کتاب تا 10 میلیون تومان از طریق این مرکز فراهم گردیده است.

برای شروع در ابتدا فرم درخواست چاپ کتاب (فرم ذیل) را تکمیل و از طریق فکس 66905331 یا پست الکترونیک Parsian2 @ mail.com ارسال فرمائید. پس از تایید موضوعی جهت چاپ و برآورد قیمت و بازارسنجی، پیشنهادات ناشر در مورد نحوه سرمایه گذاری و مشخصات کتاب و تیراز پیشنهادی ارسال می گردد. در صورت توافق مولف قرارداد نشر منعقد و کتاب بین 2-3 ماه از زمان تحویل فایل تکمیل شده منتشر و توزیع می گردد.

10% تخفیف ویژه اساتید، دانشجویان ارشد و دکتری مدیریت استراتزیک در نظر گرفته شده است.

امکان استفاده از تسهیلات چاپ کتاب تا سقف 10 میلیون تومان برای کلیه فارغ التحصیلان رشته های مدیریت.