مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

مرکز مطالعات راهبردی مطابق با اهداف سند چشم انداز توسعه 20 ساله جمهوری اسلامی ایران

مرکز مطالعات استراتژیک البرز

Center for Strategic Studies Alborz
مرکز مطلعات استراتژیک البرز، با همکاری متخصصین و کارشناسان ارشد و دکتری استراتژی و مدیریت در حوزه تجارت، منابع انسانی، بازاریابی و تبلیغات در سال 1385 تاسیس شده و بعنوان اتاق فکر گروه البرز در تهیه و تدوین کلیه طرح هاو پلان های تجاری شرکت ها و موسسات عضو گروه و جاری سازی اهداف استراتژیک و نظارت بر اجرای تحول و توسعه نقش بسیار موثر و پویایی داشته است.
این مرکز طی سال های گذشته با ارائه خدمت به موسسات دولتی و خصوصی و هلدینگ سعی داشته است نقش کوچکی در جهت دستیابی به اهداف توسعه ایران اسلامی در سند چشم انداز 20 ساله ایران 1404 ایفا نماید. ریاست این مرکز بر عهده دکتر سیامک عزیزی می باشد.
سایت حاضر برای نشر و توسعه مقالات، اخبار و اطلاع رسانی همایش های حوزه مدیریت راه اندازی شده است و امیداست مورد استفاده بازدیدکنندگان گرام واقع شود.
تلفن تماس : 22981922
فکس : 22938649
پست الکترونیک : alborzgroup.co@Gmail.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری توسط  موسسه آموزش عالی علامه خویی (ره) در تاریخ 31 خرداد 1397در تهران و با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای  محققان و پژوهشگران این حوزه، گسترش و توسعه فضای تعامل بین سطوح مختلف راهبردی و عملیاتی، فراهم کردن زمینه انجام تحقیقات و پژوهش های علمی و کاربردی در این حوزه، ارائه موضوعات جدید و استاندارد نوین ، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش­ها، تجربه­ ها و نوآوری­ های علمی دانشگاه­ ها و نیل به توسعه پایدار با همکاری اساتید دانشگاه های معتبر سراسر کشور و فعالان، دانشجویان، پژوهشگران، اندیشمندان کلیه مراکز پژوهشی و دیگر سازمان های مدیریتی برگزار خواهد شد

.

این کنفرانس فرصتی برای نمایش دستاوردها و تواتمندی های علمی پژوهشگران می باشد. امید است این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط  را به منظور بررسی عمیق تحولات پیش روی را فراهم آورده و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و توسعه علمی کشور، انجام پذیرد.

با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالای دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کنفرانس بین المللی در حوزه حسابداری، اقتصاد و مدیریت به اطلاع می رسانیم این کنفرانس با کد  12908-96171 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند.همچنین این کنفرانس مورد تایید  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با کد 7455701  می باشد از اینرو تمامی مقالات ارائه شده در این کنفرانس ها دارای امتیاز علمی می باشد.